Met hoe toegankelijk het internet vandaag de dag is, zou u me geloven als ik u vertelde dat het aantal mensen dat elke dag online gaat nog steeds toeneemt? Dat is het wel. In feite is het “constante” internetgebruik onder volwassenen de afgelopen drie jaar met 5% gestegen, volgens Pew Research. En hoewel we het veel zeggen, is de manier waarop mensen winkelen en kopen echt veranderd – wat betekent dat offline marketing niet meer zo effectief is als vroeger. Dit artikel is geschreven door Zicht Online, een full service internetbureau uit Rotterdam. Marketing is altijd al gericht geweest op het verbinden met uw publiek op de juiste plaats en op het juiste moment. Vandaag de dag betekent dat dat je ze moet ontmoeten waar ze nu al tijd doorbrengen: op het internet. Ga digitale marketing in – met andere woorden, elke vorm van marketing die online bestaat. Wat is digitale marketing? Wat is digitale marketing? Een doorgewinterde inkomende marketeer zou kunnen zeggen dat inkomende marketing en digitale marketing vrijwel hetzelfde zijn, maar er zijn enkele kleine verschillen. En gesprekken met marketeers en ondernemers in de VS, het Verenigd Koninkrijk, Azië, Australië en Nieuw-Zeeland, heb ik veel geleerd over hoe die kleine verschillen worden waargenomen over de hele wereld. Hoe definieert een bedrijf digitale marketing? De beste digitale marketeers hebben een duidelijk beeld van hoe elke digitale marketingcampagne hun overkoepelende doelstellingen ondersteunt. En afhankelijk van de doelstellingen van hun marketingstrategie kunnen marketeers een grotere campagne ondersteunen via de gratis en betaalde kanalen die tot hun beschikking staan. Een contentmarketeer kan bijvoorbeeld een reeks blogposts maken die dienen om leads te genereren uit een nieuw ebook dat het bedrijf onlangs heeft gecreëerd. De social media marketeer van het bedrijf zou dan kunnen helpen deze blogposts te promoten door middel van betaalde en organische berichten op de social media accounts van het bedrijf. Misschien creëert de e-mailmarketeer een e-mailcampagne om degenen die het ebook downloaden meer informatie over het bedrijf te sturen. We zullen het over deze specifieke digitale marketeers zo dadelijk meer over deze specifieke digitale marketeers hebben. Zoekmachine optimalisatie (SEO) Er zijn een aantal manieren om SEO te benaderen om gekwalificeerd verkeer naar uw website te genereren. Deze omvatten: Op pagina SEO: Dit type van SEO richt zich op alle inhoud die bestaat “op de pagina” bij het bekijken van een website. Door het onderzoeken van trefwoorden voor hun zoekvolume en intentie (of betekenis), kunt u vragen voor lezers beantwoorden en hoger op de zoekmachine resultaten pagina’s (SERPs) die vragen produceren. Vertaald met www.DeepL.com/Translator |
https://zicht.nl |